امام جمعه لامرد: او به اوضاع اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: مسولین کشور باید برای معیشت مردم بیشتر تلاش کنند و با اتحاد و یکدلی، مشکلات کشور را مرتفع کرده و هم اکنون آمریکایی ها و اروپایی ها در این مواجهه آشکار با جمهوری اسلامی ایران در دریوزگی کامل به سرمی برند.
کد خبر: ۷۸۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 28 September 2019

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته لامرد به اجلاس ۷۴ شورای سازمان ملل اشاره کرد و اظهار کرد: حواشی این نشست ها خیلی بیشتر از اهداف این نشست هاست.

وی در ادامه گفت: یکی از پررنگترین برنامه های این اجلاس درخواست و نشست مسئولین کشورها بویژه کشورهای اروپایی با رئیس جمهور کشورمان بود.

او گفت: سه کشور اروپایی با آمریکایی ها همنوا بوده و هستند و کارهای احمقانه دولت عربستان را پای مردم این کشور نمی گذاریم.

وی ثمره مقاومت و دیپلماسی را حاصل تلاش دیپلماتیک دانست و گفت: باید به نیروهای مسلح کشور و نیروهای مقاومت افتخار کرد و بیشتر ثمره غرور آفرینی نیز نیروهای مسلح بوده و مسئولین در این چند ماه همراهی خوبی با رهبری داشتند.

حجت الاسلام حسین زاده ادامه داد: اروپایی ها دشمن بدعهدی هستند و رهبری در مورد این سه کشور فرمودند که آنها در روش یکی هستند و باید به آن توجه کرد.

خطیب جمعه لامرد افزود: سخنرانی عزتمندانه رئیس جمهوری در سازمان ملل نسبت به سیاست های یک بام و دو هوای آمریکائیها را ارج می نهیم و مردم ما همین را می خواهند.

او به اوضاع اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: مسولین کشور باید برای معیشت مردم بیشتر تلاش کنند و با اتحاد و یکدلی، مشکلات کشور را مرتفع کرده و هم اکنون آمریکایی ها و اروپایی ها در این مواجهه آشکار با جمهوری اسلامی ایران در دریوزگی کامل به سرمی برند.

خطیب جمعه لامرد در ادامه در مورد استخدامی ها در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای استخدام یک نفر، باید شایسته سالاری رعایت شود و اگر پارتی بازی هست را کنار گذاشته و بومی گزینی بشود و جوان های این منطقه که نیاز به شغل دارند را در دستور کار قرار بدهید.

وی انتقادی هم به احکام بعضی از مسئولین در شهرستان داشت و تاکید کرد: این چه وضعی است ، مسئولی برداشته می شود و حکم سرپرستی زده می شود، حکم سرپرستی باعث تزلزل در اداره می شود و باید عزت افراد نیز رعایت شود.

او گفت: طبق قولی که مسئولان شورای شهر و شهردار داده اند، شروع آسفالتها باید طی همین هفته شروع بشود و تصمیم جمعی در این مورد گرفته شده است.

حجت الاسلام حسین زاده در پایان ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی برگزار کننده رزمایش رزمی فرهنگی بصیرتی ستارگان زمینی تاکید کرد: نباید حال و هوای جنگ و شهادت در بین مردم رخت بر بندد و در عین حال موکب لامردی ها در کربلا احداث می شود و در این بخش مقداری وسایل خریداری شده و با برنامه ریزی که انجام شده کلنگ ساخت آن در میلاد نبی مکرم زده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار